زهرة المدائن , زهرة المدائن الصوتي , موقع زهرة المدائن , روم زهرة المدائن , دردشة زهرة المدائن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زهرة المدائن , زهرة المدائن الصوتي , موقع زهرة المدائن , روم زهرة المدائن , دردشة زهرة المدائن

زهرة المدائن , زهرة المدائن الصوتي , زهرة المدائن الصوتية, روم زهرة المدائن , روم زهرة المدائن الصوتي , موقع زهرة المدائن , موقع زهرة المدائن الصوتي ,موقع روم زهرة المدائن , موقع روم زهرة المدائن الصوتي , منتديات زهرة المدائن , منتديات زهرة المدائن الصوتي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تيجي نحب بجد؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
ياااااااسمين
عضو برونزي
عضو برونزي
ياااااااسمين

ذكر عدد الرسائل : 283
الدّولة : تيجي نحب بجد؟؟؟ YTT21083

تيجي نحب بجد؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تيجي نحب بجد؟؟؟   تيجي نحب بجد؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 5:52 am

الحب؟؟ اه الحب متخفوش تعالو هنتكلم فالحب بس ايه هو الحب اللى بجد مش اللى بنسمعه وبيتقال بين الشباب يعنى تلاقى اللى رايح واللى جاى بيقول حب وبحب وبتحب بس معتقدش ان اللى ابتدع كلمة الحب مكنش يقصد الحب ده بس اى حب فالدنيا هو حب بس النهاردة هنتكلم عالحب العاطفى بتاع المشاعر اللى بجدمش نتطرق لانوع الحب خلينا فالنوع ده يا ترى مين فين مبيحبش بس حب اللى اقصده مش تقولى بحب باب وماما ؟ قديمة كلنا بنحب وانا بحب او يعنى بس ايه هو الحب اللى بجد ؟؟؟؟؟؟؟
من وجهة نظرى الشخصية الحب اللى بجد هو ان الحبيب يحس بحبيه مش بالكلام لا يحس بجد ويخاف عليه انا بعتبر ان اللى بيحب بجد ميتكلمش كتير عن حبه لا مع حبيبه ولا مع حتى اصحابه لانه زى ما بيقولو دارى على شمعتك تقيد ولا ايه بس ازاى اعرف انى بحب بجد؟؟
لما تلاقى نفسك بتحس انك ناقص حاجة ولما بتشوفه بتحس باكتمال وجوك لما اتحس انك بتبذل كل شى وتتخطى كل عقبة فى حياتك عشانه يبقى هو ده الحب اللى بجد لما تلاقى نفسك بتقرب من اللى حواليك وخصوصا وقبل اى حد ربنا سبحانه وتعالى
يبقى بتحب بجد لان الحب اللى بجد يبقى ناوى تنهيه نهايته الطبيعية والمشروعة مش يبقى كل همك انك تشوفها وتكلمها وتشتريلها وردة وخلاص؟؟ لا بالعكس لما تخاف عليه من نفسك اولا ومن اى حد ثانيا يبقى بتحب بجد لما تثبت لنفسك وليها بالفعل اكتر من كلامك يبقى حب بجد وعلى فكرة انا محبش كلم المالوف بين الحبيبة يا جماعة ليه منغيرش مفهوم الحب بنا ونطوره وونصحح وضعه ونخلى الناس لما تشوفنا كده تحترم مشاعرنا وتقدر حبنا وتساعدنا فى تحقيق حلمنا
وما الواحد يحب بجد ده كويس وجميل بس الاجمل لما تستقر وانتا فى بدايه طريقك ساعتها هتسير الدرب وانا كل شغلك الشاغل كيف تسعد حبيبك اللى بقى شريكك؟؟ اصلى عندى نظريةوبقول فيها:
ان للانسان طريقينوهما:

• ام انه يبدى مشواره للنهاية ويخلى هدفه هو الوصول للحبيب

• اما انه يستقر عاطفيا وداخليا فى بداية مشواره ورحلته العملية
اصلك لما تستقر عاطفيا فى بدايه طريقك هتلاقى هدف ومبغى ونهاية وحد هيخفف تعبك لما ترجع وانا بجد محتاج كده لانى عندى اهداف وطموحات ان شاء الله هحققها مع شريكة حياتى

• هاسيبكو دلوقتى ونتلتقى قريبا

تيجي نحب بجد؟؟؟ 89284
حبيبى فينك؟؟

تحيااااااااااتي اختكون يااااااااااسمين

تيجي نحب بجد؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1